Positief bericht van Noble

Positieve berichten over het gilde worden hier achter gelaten.
Plaats reactie
iruet
gildeleiding
gildeleiding
Berichten: 359
Lid geworden op: 06-09-2015 16:03

Positief bericht van Noble

Bericht door iruet » 25-10-2015 21:13

Nog maar kort in de geschiedenis van Anno zijn jullie onder leiding van Iruet met de gilde nld gestart. Zeker het begin was aardig roerig en niet gemakkelijk. Als ik nu als iemand aan de zijlijn zie waar jullie staan, dan kunnen jullie allemaal trots zijn op wat jullie hebben bereikt. Trots zijn op jullie gildeleider die dit allemaal naast zijn studie erbij doet. Trots zijn op de groep spelers die stuk voor stuk qua mentaliteit, respect voor anderen en plezier in het spel niet zouden misstaan in mijn eigen gilde. Een diepe buiging van mij voor nLd. Ik ben er heel blij mee dat we er een sterke stabiele gilde erbij hebben gekregen, met wie het fijn samenwerken is.

Groeten Brachaton
Dit is een door de leiding goedgekeurd bericht

gast
Speler van de week
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-10-2015 16:59

Re: Positief bericht van Noble

Bericht door gast » 26-10-2015 22:08

iruet schreef:Nog maar kort in de geschiedenis van Anno zijn jullie onder leiding van Iruet met de gilde nld gestart. Zeker het begin was aardig roerig en niet gemakkelijk. Als ik nu als iemand aan de zijlijn zie waar jullie staan, dan kunnen jullie allemaal trots zijn op wat jullie hebben bereikt. Trots zijn op jullie gildeleider die dit allemaal naast zijn studie erbij doet. Trots zijn op de groep spelers die stuk voor stuk qua mentaliteit, respect voor anderen en plezier in het spel niet zouden misstaan in mijn eigen gilde. Een diepe buiging van mij voor nLd. Ik ben er heel blij mee dat we er een sterke stabiele gilde erbij hebben gekregen, met wie het fijn samenwerken is.

Groeten Brachaton
namens noble, ben ik het hier helemaal mee een !!!

iruet
gildeleiding
gildeleiding
Berichten: 359
Lid geworden op: 06-09-2015 16:03

Re: Positief bericht van Noble

Bericht door iruet » 26-10-2015 22:13

gast schreef:
iruet schreef:Nog maar kort in de geschiedenis van Anno zijn jullie onder leiding van Iruet met de gilde nld gestart. Zeker het begin was aardig roerig en niet gemakkelijk. Als ik nu als iemand aan de zijlijn zie waar jullie staan, dan kunnen jullie allemaal trots zijn op wat jullie hebben bereikt. Trots zijn op jullie gildeleider die dit allemaal naast zijn studie erbij doet. Trots zijn op de groep spelers die stuk voor stuk qua mentaliteit, respect voor anderen en plezier in het spel niet zouden misstaan in mijn eigen gilde. Een diepe buiging van mij voor nLd. Ik ben er heel blij mee dat we er een sterke stabiele gilde erbij hebben gekregen, met wie het fijn samenwerken is.

Groeten Brachaton
namens noble, ben ik het hier helemaal mee een !!!
Dat was GPF053 van noble
Dit is een door de leiding goedgekeurd bericht

Plaats reactie